Kontakt

Szybki kontakt telefoniczny: 690-61-66-55

Pracujemy w godzinach 8-20.
W soboty i niedziele 10-18
 

Wszelkiem pytania można kierować na e-mail: serwis@pcserwis.bialystok.pl bądź skożystać z poniższego formularza. Wystarczy wypełnić wszystkie pola i kliknąć w przycisk "Wyślij". Prosimy pamiętać o podaniu niezbędnych danych kontaktowych.

Aby zapewnić jak największy komfort naszym klientom preferujemy darmowy  dojazd do klienta pod wspakazy adres celem naprawy bądź przyjęcia uszkodzonego sprzętu komputerowego.

Punkt przyjęcia sprzętu do naprawy po wcześniejszym umówieniu się znajduje się pod adresem: ul. Adama Mickiewicza 42 / lok. 101, Białystok.


Jak działa serwis?

1. Diagnoza sprzętu komputerowego

Przed rozpoczęciem naprawy oferujemy Państwu diagnozę sprzętu komputerowego. Przedstawimy w ramach niej źródło usterki, dokładną wycenę naprawy i przewidywany czas serwisowania.

2. Naprawa

Jeśli po dokonaniu diagnozy komputera dadzą nam Państwo zielone światło do naprawy sprzętu – wówczas przystępujemy do działania. Czas naprawy zależy oczywiście od stopnia jej złożoności.
W większości przypadków awarie usuwane są na miejscu u klienta w tym samym dniu.

3. Odbiór sprzętu

Po dokonanej naprawie i uregulowaniu należności za nasze usługi przekazujemy Państwu sprzęt. Nie pobieramy opłat w przypadku, gdy naprawa się nie powiodła. Udzielamy gwarancji na naprawy sprzętowe (gwarancje w przypadku naprawy po zalaniach i upadkach są ustalane indywidualnie).

Uwaga! Najkorzystniejszy system rozliczeń!
Przy zgłoszeniu usterki podajemy zbliżony koszt naprawy, więc Klient wie z jakim kosztem należy się liczyć. Do usunięcia większości usterek naliczamy opłatę za wykonaną usługę, a nie za poświęcony czas – interesuje nas efekt i zadowolenie Klienta. Sprawdź orientacyjne ceny napraw.